Úndistan men AQSh ıadrolyq energetıka máselesin sheshti
ASTANA. QazAqparat - AQSh prezıdenti Barak Obama men Úndistan premer-mınıstri Narendra Modı ıadrolyq energetıka salasynda eki el arasyndaǵy yntymaqtastyqqa kedergi keltirgen kelispeýshilik óz sheshimin tapty dep jarııalady.
Nıý-Delı qalasyndaǵy birlesken baspasóz máslıhatynda premer-mınıstr Modı bul másele boıynsha ekijaqty kelisim-shart 6 jyl buryn óz kúshine engenimen, endi ǵana óz sheshimin taýyp otyrǵanyn aıtty. Al Obama AQSh ekologııalyq taza energııa kózderin damytý salasynda Úndistanmen birlesip jumys isteıtinderin málimdedi, dep jazdy khabar.kz.