Sırııa boıynsha beıbit konferentsııa 22 qańtarda ashylady
ASTANA. 26 qarasha. QazAqparat - BUU Bas hatshysy Pan Gı Mýnnyń málimdeýinshe, Sırııa boıynsha beıbit konferentsııa Jenevada 22 qańtarda ótedi. Bul týraly VVS habarlady.
«Qaıǵy-qasiret pen kúızeliske núkte qoıý múmkindigin paıdalanbaý keshirilmes aýyr júk bolar edi», - delingen BUU málimdemesinde. Qujatta óńirde Sırııa Prezıdenti Bashar Asadtyń negizgi odaqtasy Irannyń konferentsııaǵa qatysýy jaıynda atap ótilmegen. Sırııa oppozıtsııasy el Prezıdenti óziniń laýazymynan kelissózderge deıin ketýi tıis degendi alǵa tartýda.