Qurlyqtyq hokkeı lıgasy: «Barys» «Kýnlýn Red Stardan» basym tústi

NUR-SULTAN. QazAqparat - «Barys» búgin Qurlyqtyq hokkeı lıgasyndaǵy kezekti oıynyn Qytaıdyń «Kýnlýn Red Star» (Beıjiń) komandasymen ótkizdi, dep habarlaıdy QazAqparat tilshisi.

Qurlyqtyq hokkeı lıgasy: «Barys» «Kýnlýn Red Stardan» basym tústi

Eki komanda bıylǵy týrnırdi sátsiz ótkizip keledi. Qazir «Barys» 17 oıynnan keıin 14 upaımen týrnır kestesinde 18-orynda keledi.

Al «Kýnlýn Red Star» 11 upaımen 23-orynda turǵan edi.

Sondyqtan oıyn barysynda komandalar shaıba soǵýdyń jolyn izdedi. Birinshi kezeńde esep ashylǵan joq.

Ekinshi kezeńniń 21-mınýtynda Nıkıta Mıhaılıs qarsylastar qaqpasynan sańylaý tapty. Osylaısha qazaqstandyq klýb alǵa shyqty.

Úshinshi kezeń asa tartysty ótti. Komandalar negizinen shabýyl shebinde boı kórsetti.

Qytaılyq komandadan 58-mınýtta Taıler Vong tarazy basyn teńestirip, oıyn overtaımǵa ulasty. Overtaımda jeńimpaz anyqtalǵan joq.

Býllıten «Barys» basym tústi.

Eki komanda búginge deıin 16 márte sheberlik baıqasty. Onyń 11-i «Barystyń» basymdyǵymen aıaqtalsa, qalǵanynda qytaılyq klýbtyń mereıi ústem boldy.

Endi «Barys» aldaǵy oıynyn 17 qazanda Reseıdiń SKA (Sankt-Peterbýrg) komandasymen ótkizedi.