Grýzııa SІM basshysy Pandjıkıdze men orynbasarlary otstavkaǵa ketti

ASTANA. QazAqparat - Grýzııanyń Syrtqy ister mınıstrliginiń basshysy Pandjanıkıdze men onyń orynbasarlary otstavkaǵa ketti. Bul týraly ol sársenbi kúni Tbılısıde ótken brıfıng barysynda málimdedi.

Grýzııa SІM basshysy Pandjıkıdze men orynbasarlary otstavkaǵa ketti

SІM basshysy ózimen birge orynbasarlary Davıd Zalkalıanı, Tamar Berýchashvılı, Levan Gýrgenıdze jáne Davıd Djalaganııa da qyzmetterinen ketetinderin jetkizdi. Mınıstr sondaı-aq eldegi jetekshi «Grýzııalyq arman» koalıtsııasynyń qatarynan shyǵatynyn jarııa etti, dep habarlady TASS.